Έναρξη λειτουργίας γραμμής του Δημότη: 2343350111 Εφαρμογή CTmap

logo-01.pngΟ Δήμος Παιονίας συναντά τη νέα ψηφιακή εποχή!logo-02.png

 

 

Ένας από τους βασικούς στόχους που έχει θέσει ο Δήμος Παιονίας είναι να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες και να φέρει πιο κοντά τον  δημότη δίνοντας  λύση στα προβλήματα με τα οποία έρχεται καθημερινά αντιμέτωπος.

Οι τρόποι για να αξιοποιήσει την εν λόγω υπηρεσία ο δημότης είναι τρεις:

  1.  Εισάγοντας τη διεύθυνση: https://ctmap.gr/dimoi/27 στον αγαπημένο του φυλλομετρητή (browser) ή, εναλλακτικά, πατώντας εδώ...

 

Προσοχή: Για να κάνει ο δημότης χρήση της εφαρμογής, θα πρέπει πρώτα να έχει δημιουργήσει λογαριασμό και να έχει συνδεθεί βάζοντας τα στοιχεία σύνδεσής του στη σελίδα πατώντας στο κουμπί "Σύνδεση / Έγγραφή".

Αν ο χρήστης δεν έχει κάνει ακόμη εγγραφή, θα πρέπει να πατήσει στο κουμπί "Σύνδεση / Εγγραφή", να καταχωρίσει το email του και να δηλώσει τον κωδικό πρόσβασης που επιθυμεί να χρησιμοποιήσει. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή, λαμβάνει mail στη δ/νση που καταχώρησε που περιέχει τον εξής σύνδεσμο:

energopoiisi-(1).jpg

Στη συνέχεια, επιλέγει "Ενεργοποίηση λογαριασμού" και μπορεί πλέον να στείλει το αίτημά του αφού συνδεθεί ως χρήστης.

  1. Μέσω της εφαρμογής CTMap που μπορεί να εγκαταστήσει στο έξυπνο τηλέφωνό του.

Η εφαρμογή "CTmap" που θα τεθεί σε λειτουργία  τις επόμενες ημέρες, μας φέρνει πιο κοντά στην επίτευξη του παραπάνω στόχου που είναι να ενεργοποιήσει καινοτόμες εφαρμογές τεχνολογίας ώστε να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των δημοτών του.

  1. Για τους πολίτες που δεν έχουν εξοικείωση με την τεχνολογία, ενεργοποιήσαμε και την τηλεφωνική γραμμή 2343350111 ( 8:00 πμ - 2:00μμ εργάσιμες ημέρες) ώστε να αναφέρονται  αντίστοιχα τα  προβλήματα των δημοτών.

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή ο δημότης θα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει διαδικτυακά με τη δημοτική αρχή, ώστε να αναφέρει, να παρακολουθήσει και να ενημερωθεί για την πορεία του προβλήματος. Μόλις εντοπίσει ένα ζήτημα που τον απασχολεί είτε πρόκειται για ένα ογκώδες αντικείμενο που πρέπει να απομακρυνθεί, είτε για ένα χαλασμένο κάδο, είτε για μια καμένη λάμπα ηλεκτροφωτισμού είτε για μια λακκούβα στο δρόμο, ο  δημότης μπορεί με πολύ απλές κινήσεις να καταγράψει το αίτημά του, να το αποστείλει μαζί με φωτογραφίες ηλεκτρονικά στο δήμο και να παρακολουθήσει την εξέλιξή του. Κι όλα αυτά από την ασφάλεια του σπιτιού του χρησιμοποιώντας είτε το κινητό του τηλέφωνο είτε τον υπολογιστή του.

Το μήνυμα καταχωρείται αυτόματα στην πλατφόρμα με τις ακριβείς γεωγραφικές συντεταγμένες και την ταχυδρομική διεύθυνση που έλαβε από το GPS του κινητού τηλεφώνου τη στιγμή της δημιουργίας του μηνύματος καθώς και την φωτογραφία που συνοδεύει το αίτημα.

Επίσης ο Δήμος μπορεί να του στέλνει διάφορες ενημερώσεις ακόμη και με την χρήση των άμεσων μηνυμάτων. Η ενημέρωση  θα έχει μηδενικό κόστος και ο πολίτης θα  πληροφορείται άμεσα, γρήγορα, χωρίς αναμονές και ουρές.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Ο δημότης συνδέεται στην εφαρμογή:

Κάνει την εγγραφή δεξιά κι αφού δηλώσει το username /password θα ολοκληρώσει την εγγραφή

image-02.jpg

Αμέσως θα έρθει μήνυμα στο mail ότι ολοκληρώθηκε η εγγραφή:

«Σας ευχαριστούμε πολύ για την εγγραφή σας»

Παρακαλούμε ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας. Ο σύνδεσμος θα είναι ενεργός για 30 ημέρες.

image-03.jpg

Η λογική της εφαρμογής είναι ενοποιημένη , ακολουθεί την λογική του IoT (Internet of Things). Η εφαρμογή  θα  συνδεθεί τις επόμενες ημέρες και με την ιστοσελίδα του Δήμου.

Επισημαίνεται, ότι ο χρόνος που μεσολαβεί από το αίτημα του πολίτη μέχρι την επίλυση του, εξαρτάται από τη φύση του αιτήματος. Υπάρχουν αιτήματα που λύνονται αυθημερόν και άλλα πιο σύνθετα που απαιτούν περισσότερο χρόνο.

Μετά την καταγραφή του αιτήματος, ο δήμος είναι πλέον αυτός που επικοινωνεί με τον πολίτη προκειμένου να τον ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματός του και τον χρόνο ικανοποίησής του.

Διευκρινίζεται πως η γραμμή αυτή δεν εξυπηρετεί θέματα αρμοδιότητας της ΔΕΥΑΠ (ύδρευση και αποχέτευση), της Κοινωφελούς επιχείρησης (ΚΔΑΠ, Βοήθεια στο Σπίτι, Πολιτιστικά θέματα κλπ) και του ΝΠΔΔ (βρεφονηπιακοί σταθμοί, ΚΑΠΗ, σίτιση απόρων κλπ). Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε αίτημα προς τις υπηρεσίες αυτές θα πρέπει να απευθύνεστε σε αυτές τηλεφωνικά.

banner.jpg